Med full tenning i kroppen spretter øya opp!

En sterk start på dagen.

Det er jo helg, ikke sant, da må vi ikke sove bort dagen, det gjorde jeg heller ikke idag! Nei da gitt, her våkner jeg sånn litt etter kl05:00, litt sånn som i går, jeg veit ikke helt om det er grytidlig eller om det er sånn passe utpå morran, det var ikke sånn passe utpå morran!

Men så klarer jeg det sidestykket, jeg sovner litt igjen, knall bra Knutern tenker du, Knutern er et kallenavn jeg har fått på jobb, så var det sovinga da. Jo da, jeg sovner igjen og kommer inn i en drøm, helt grei den, er ute og kjører atv med skjæret på. Men så kommer det rare, skjæret er ødelagt, jeg skjønner ikke det i drømmen, jeg kjører, skjære er for smalt til atv’n, men jeg kjører, men det gnager at noe er feil.

Er det mulig? 

I slutten av drømmen, jeg trur det er i slutten, så får jeg forklart at skjæret er ødelagt, jeg får vite hvem som har gjort det…akkurat da våkner jeg med spenninger i kroppen så jeg kunne løftet hele senga aleine og det er inga lett dobbeltseng!

En innholdsrik og merkelig start på en lørdag, men nå har jeg akkurat kommet inn fra…vil du gjette?…ja riktig, Granli Varden. Jeg gikk ut kl08:20 idag for å rekke å filme soloppgangen, som jeg har prøvd flere ganger før. Jeg rakk opp dit i dag, men det viste seg at det skulle bli litt mye skyer i dag også. Jeg veit ikke hvordan det blir på film, men jeg skal sette meg ned med kaffen og kose meg med litt redigering snart. Først er det en dusj, og…nei først skal jeg spise litt mat for det har jeg ikke gjort ennå.

Lag en fin formiddag, det blir en god lørdag med balanse og ro.

Timen er din, bruk den godt 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg