En stille fredags morgen.

Det er nesten like rart å våkne slik som å våkne midt på natta.

Litt svimmel, litt forvirret våkner jeg opp i senga 2 minutter før alarmen skal gå, den er satt til 07:00. Sånn med gang veit jeg ikke om klokka er 02:00 eller 07:00, det er akkurat det samme det, følelsen, når tid på døgnet man våkner. I dag er det godt å se at klokka faktisk er på alarm tid og ikke 02:00.

Litt fredags tanker siger innom meg her på morran, men det er greit det, de får komme en tur for så å vitre bort sammen med Gyda som herjer ute, ho er nok ikke helt ferdig, det kommer noa kast forbi ennå.

Rikes tilstand.

Veit du hva, det er faktisk veldig bra. Bortsett fra høye strømregninger, takket være svake norske myndigheter, ikke mye å stole på når det kommer globale krefter inn, så er det masse å se frem til her.

Kroppen og hue spiller på lag og balansen er god nok til stram line, altså nå vil ikke jeg ha noen Yes Man utfordring på å balansere på stram line, men det ligger allerede nå et par planer i fremtida. Galdhøpiggen skal bestiges, også mulig Glittertind på samme helg, det gleder jeg meg veldig til. Ikke bare å gå til toppen, men hele opplegget, biltur, gåturer, opplevelser.

Så kom jo detta med strikkhopp på Rjukan, jeg har vært på Rjukan og Vemork 3 ganger, men aldri hoppet, har liksom sagt at jeg skal gjøre det, nå må jeg til pers, ellers så bryter jeg Yes Man forsettet mitt. DET gruer jeg meg til!

Men føre alt detta.

Det er en par andre ting som også skal gjøres før detta. Første helga i februar er det Femunds løpet, hundeløpet, som vi har prøvd i 2 år å reise å se på. I år trur jeg jammen vi får det til. Så skal Harley’n ha nye dekk, oljeservice og klargjøres til ny sesong. Den ble vaska og satt på vinter lagring i høst. Jeg har hatt vinter oppstart på den for ikke lenge sida.

Nå…

…i stua er det helt stille…tv’n er ikke slått på, det eneste du hører er knattring fra fingre som treffer tastaturet, vann som treffer i koppen, ei lita murring fra vifta i taket, panel ovn som slår seg av og på…lag en fin fredag, det er helg. 

9 kommentarer
    1. Fortell nå endelig når det nærmer seg strikkhopp, så skal jeg jaggu kjøre opp og være heia-gjeng 😆.

        1. 👍 tenk, da – du kommer til å få vite hvordan det kjennes å fly 😃. Apropos fly – fallskjermhopp neste ???

            1. Kult ! Dette året må jo gjøre seg bra i minnebanken for gode opplevelser 👏

    2. Godt du fikk sove til alarmtid, det er så kjipt å våkne sånn midt på natten. Deilig med stille morgener, det liker jeg også🤗

      Så fint bilde var av deg forresten🙂

      Godt å ha noen fine planer å se frem til og skjønner at du gruer deg til strikkhopp, heier på deg YES MAN 💪
      Ha en nydelig fredag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg