Det ble en utedag detta.

Sitte rolig, ta en innedag?

Nei du! Her ble det rett og slett 15 minutter på sofaen etter frokosten, så bar det ut på ATV’n. Jeg rekker så vidt å tenke tanken på å ta en rolig dag, så smekker det til og så er jeg på farten.

Det ble litt nyttekjøring, og så bar det ut på jorde i løssnøen med litt, skal vi kalle det rekreasjons kjøring 😉 Moro var det ihvertfall.

Vinter starten.

Jeg har tenkt mye på vinter starten på Harley’n, idag ble det den dagen. Det var liksom ikke helt som å starte en motor med injection, som jeg har vært vant til de siste årene, her ble det en del mer “gnuing” for å få liv. Slik er det med gamle forgasser motorer, men den fyra og gikk fint som bare den. Det var ganske magisk å høre Harley lyden igjen. Det ble litt choke for å få varmen i motoren, men så fant den takta si på tomgang…sommer, måtte den komme fort!

Lag en fin kveld. Jeg er litt usikker på hva denne kvelden bringer.

 

5 kommentarer
    1. 15 minutter på sofaen er bedre enn ingen, så litt etter planen gikk det jo. Ihvertfall gikk det som jeg var sikker på at det ville hehe. Atv er gøy, så skjønner at det frista. Ha en fin🍷kveld😊

    2. Er som jeg pleier si: gutter er gutter hele livet. Det er bare leketøyet som blir innmari mye dyrere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg