Karlstad by night.

En natterangler i Karlstad.

Når den første boksen sprettes 0830 lørdag morra, den siste sprettes mellom 0300 og 0400, ja da er det vel lov å være litt sliten? 

Det blei en fuktig og lang tur til Karlstad. Når det nesten går et døgn med jevnt tempo, med å holde væskebalansen på et jevnt nivå, da blir’n litt seig i gangsynet når søndagskvelden kommer. Det er litt slik jeg er nå, litt seig i gangsynet.

Men det ble en veldig trivelig tur detta. Kolleger, gamle kolleger som jeg ikke hadde sett på veldig lenge, mange samlet til en tur til Karlstad. Og riktig trivelig ble det. Det ble så trivelig at veien tilbake til hotellet ble litt ekstra lang, jeg visste ikke hvor jeg var, det visste ikke de andre heller ei stund der, men vi fant fram til slutt 😂

Nå er det en halvtime på sofaen, klokka ringer 0530 i morra.

Det ble omvei tilbake til hotellet, måtte ha en liten pause på veien. 

 

2 kommentarer
    1. Ser ganske innfor ut spør du meg👍😅Behøver 10 tips om Karlstad…»5 things to do in Karlstad» og 5 things you don’t have to do in Karlstad»…. Helst før neste helg🙏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg