Det har vært en lang prosess.

Men i dag kommer 5. og nest siste episode av Kautokeino turen.

Det har jammen vært en lang prosess å gjøre noe ut av uka i Kautokeino. Men nå er jeg snart i mål og kan se meg om etter nye film opptak, det dukker vel opp noe som kan være moro å jobbe med. For sjøl om detta har vært en veldig lang oppgave så har den vært helt super oppgave å ha på agendaen.

Andre filmer jeg har laget har liksom ikke hatt noe press på seg, det har jo bare vært for min egen del. Denna turen her ble litt annerledes da jeg kun var med for nettopp lage film, som de andre også skulle ha glede av. Det blir liksom ei litt anna lest å jobbe under, må liksom levere.

Jeg trur jeg har klart å fange og lage en video beretning som alle kan ha god glede av også seinere. Og nå i kveld kommer den 5. og det som blir den nest siste episoden fra turen. Jeg hadde tenkt 5 episoder, men det ser ut til av jeg må gjøre en 6. episode for å få med siste dagen og litt fra hjemreisa.

https://www.youtube.com/watch?v=t1_w-Prk9lo

 

2 kommentarer
    1. Levere gjør du 🤩😊. Viktig at du koser deg med å skape også, da.

      Enn så lenge, tusen takk for å dele en fantastisk tur! På plass neste uke for eventuell avsluttende episode 👍🤗.

      1. Tusen takk 😊

        Jeg har kost meg med hver en episode, det har vært en veldig morsom prosess. Det blir en episode til neste uke, jeg prøver meg på en tur til til Trysil i helga, med pc, tilhenger og et håp om at jeg kommer frem denne gangen.

        Og takk til deg som har fulgt alle episodene mine fra Kautokeino 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg