Kanskje best jeg beholder gatedekka på?

Overmodig🤷‍♂️

Noen mil har det blitt på ktm’n nå og det er fort gjort å bli litt for fort vant til denna sykkelen.

Etter en liten 4 mils grustur på kvelden nå sier meg at jeg kanskje burde beholde gate dekkene på? Det går litt fortere for hver tur 🤪 Kjøreteknikken endrer seg litt og man blir vant til hvordan sykkelen oppfører seg i forhold til underlaget. Du må rett og slett bare la sykkelen svinse for seg sjøl mens du har blikket rettet i den retningen du skal.

Men så er det ikke gjort natta over å håndtere grusvei, så her er det beste å ha med seg hue og holde igjen litt. Men moro er det, det var veldig moro med KTM 1290 👌🏻

Pakker og gjør klar til fjelltur i morra. Ett glass vin er med i prosessen 😊

3 kommentarer
    1. Bra du trives med den nye sykkelen 👍. Sånn jeg har oppfattet deg, er du en ansvarlig sjåfør – så kanskje er det lurt å fortsette «bare» å bli kjent med KTM’n.

      Kos deg med vinglasset (mitt har følge av skogsoppsuppe fra dagens fangst 😋). Ha fin helg på fjellet, håper du kan nyte litt av fargene denne gangen 😊. Om du finner mulighet fremover, så tigger jeg bare pent om en liten oppdatering på fine Hermine (om hun ikke er din, så er du jo onkel 😊)!

      1. Du veit, jeg er så redd for å slå meg så det går nok ikke over evnet når jeg er ute og kjører. Men det merkes at jeg jeg blir fort dus med den nye maskin, litt for fort og det er da det kan gå ille. Men så er jeg også redd for sykkelen, det koster å legge den ned i bakken så det skal jeg ikke gjøre.

        Har lagt til rette for at det skal bli ei fin helg på fjellet. Nå som badet er ferdig så skal det bare nytes og slappes av i fjell lufta.

        Hermine vokser og har blitt ei kjempe fin jente. Nå som høsten er her, det er jo sesongen for jegere, så kommer det nok noen oppdateringer. Hermine har vært gjennom et aktivt valpe stadium som utfordrer omgivelsene rundt seg, men jeg tror det har roet seg litt nå. Men lita, jo nå er ho snart like stor som både Milla og Tiril så lita er ho nok ikke lenger. Ho er ei jente med bein i nesa så detta blir en knakende god jeger når ho har fått rette opplæringa av brorsan. Er det noe han kan så er det å få til bra fuglehunder, det er bare å se hva Tiril og Milla får til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg