Den følelsen 😥

Men der ble jeg stående, forlatt ved en frysedisk.

Tja, det var nå slik det ble da 😒 På handletur, en tur til Chattaberg. Dro rett etter jobb med et par gode venner, trivelig tur. Jeg skulle nå ikke ha så mye, en tur på polet og en 2-3 bokser med ZONE-mint breeze.

Turen gikk først innom Charlottenberg Shoppingsenter, så på det andre senteret, jeg husker ikke hva det heter. Jeg skulle jo ikke ha noe der så jeg foreslo at jeg kunne vente i bilen.

-Men Knutern, skal du ikke ha litt små-godis?

-Jo det skulle jeg jo ha, må ha litt i skapet, svarte jeg.

Så jeg ble nå med inn på det senteret, som jeg ikke husker navnet på. Men så ble jeg liksom bare hengende på mens den ene forsvant den ene veien og den andre den andre veien. Så der sto jeg litt som en bortkommen første klassing, tittet rundt meg etter en venn…borte var dem.

Jaja tenkte jeg og gikk til frysedisken som sto i nærheten av kassene. Her må jeg vel se når dem kommer og skal betale. Der ble jeg stående og se meg rundt, se på folka som kom forbi meg i retning kassene. Men så mistet jeg litt interessen i folk og havnet der jeg ofte havner, ned i mobilen. TikTok blir mye brukt, jeg sveipet og sveipet og glemte litt tida.

Så kom jeg til å løfte blikket. Der i kasse sto den ene, ok, hmm, hvor er den andre? Jeg hang litt til, men gikk jeg så bort til kassa, kunne jo hjelpe til med å pakke i posen, så fikk jeg liksom gjort noe “matnyttig” for meg. Og der, der bak kassa, ferdig pakka, sto den andre å smilte.

-Er vi ikke raske?

-Jo, svarte jeg.

Så pakka jeg veskene og tok de med meg, som en liten beskjeden sherpa på shopping tur for første gang  😮

Jeg som håpet at noen ville plukke meg opp, stående ved frysedisken, aleine, litt kald i stumpen ettersom jeg lente med inntil disken, men der ble jeg stående, aleine 😥 Så nå skjønner jeg hvordan varene har det, når alle går forbi og ingen plukker dem opp på vei til kassa.

Hadde ikke jeg løftet blikket, så hadde jeg vel stått der ennå…med en veldig kald stump.

Her står Knutern og ser på skotuppene sine i vente på å bli plukka opp…godis, nei den ble avglemt 😒 

Men takk for en trivelig tur 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg