Nå har jeg sagt opp!

Nå er jeg lei!

Detta gidder jeg ikke forholde meg til lenger!

Det er til gjentatte ganger at jeg våkner om morran og denna har skrudd seg av, kontakta må ut og inn igjen før det blir liv. Jo jeg har spurt om råd hos ICE, men da fikk jeg beskjed om å “reset” modemet, det er gjort, men hadde ingen virkning.

Men nå er abonnementet sagt opp, i håp om at Telenor nå holder sine løfter om levering av Fiber. Ledningene ligger ved husveggen, modemet ligger klart på spisestue bordet, jeg har et stort håp om at det skal bli litt vei i vellinga når detta er klart. Jeg regner med at både opplasting og streaming blir en drøm når endene på den kabelen er tilkoblet alle duppedingsene her hjemme.

Veit du at idag har torsdagen kommet, i morra er det fredag og helg 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg