Når du trur din siste time er kommet.

Nære døden.

Ja sånn kjentes det ut, sånn så det også ut i noen korte sekunder.

Jeg har gjort en liten tur med Harley’n for å fylle bensin, det er tidlig kveld, jeg skal bare gjøre meg en liten tur før jeg reiser hjem. Der, fra venstre side av veien, der kommer elg oksen i gode klyv.

Det er så nære at jeg tenker at jeg ikke vil klare å svinge unna, jeg kommer til å treffe, jeg må bare få bremse ned så sammenstøtet ikke blir så hardt.

Ja, abs bremsene på Harley’n funker!!!

Det går akkurat, oksen har så god fart at den passerer foran meg og jeg smetter akkurat bak den. Jeg var sikker på at den skulle jeg treffe. Det gikk bra. Det var ikke fritt for at pulsen var litt høy de neste minuttene, men jeg fortsatt den lille turen min før jeg parkerte.

Kjør forsiktig og følg med 😌

2 kommentarer
    1. Har viltet en forkjærlighet for deg, eller ?! Det der gjorde vondt i magan å lese, sjøl om det heldigvis gikk godt.

      Hatt dem foran bil, det er da du skjønner hvor digre disse dyra er….😳

      Ikke min uke detta. Først får jeg nesten hjertestans av en kompis som skal ta ned et tre for meg, han snubla i ei rot og ramla bakover med motorsaga i gang. Det gikk nå godt det au !

      På’n igjen med yogapust…. Ta vare 😉

      1. Det kan virke som om dyra sko vise seg for meg ja, det kan dem godt gjøre på en gåtur i skogen, ikke foran meg på Harley’n.

        Det blir litt vel mye spenning ja, snuble med motorsager og vilt i veien.

        «Trå pent» så vi slipper å skrive om slike ting i fremtida 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg