Repeterende atferd?

Gode rutiner.

Ja detta er et morsomt tema. Hver gang vi går på tur så har jeg en form for grunn-utrustning, det jeg har med meg i sekken. Klær varierer litt i forhold til  sesong og hvor vi går. Men sekken har gjerne det samme innholdet.

Det samme gjelder for matpakka.

Når jeg går på tur så er det om å gjøre å ha med mat som funker for kroppen. Ikke for mye mat, ikke for lite, men det du trenger for å være ute de timene du har planlagt til du er hjemme igjen.

Så kommer den morsomme diskusjon da, om dette er repeterende adferd? 🤣 Jo det er repeterende, men jeg mener at det er repeterende som god rutine. Og har du finni rutiner som funker når du er på tur så hold deg til de 😉 da veit du turen blir bra og du har alt det du trenger.

Hele forsvaret er bygd opp på repeterende adferd og rutiner og det funker 👍🏻

På jobb bruker jeg ofte å ha tre knekkebrød med brunost, idag har jeg vike fra det og smurt på to polarbrød med peanøttsmør 😂 Lag en fin dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg