Jeg veit ikke før dagen etter.

Ingen oversikt før dagen etter.

Nei så moro å våkne til dagens plassering på blogg.no

Det har vært litt tynt ei stund, det skal noe til å ha noe å dele, det skal noe til å ha tid og overskudd til å dele. Men så moro det var å se at jeg hadde spretti opp til en 28. plass idag. Jeg ser nemlig ikke hvor mange som leser, eller har besøkt sida mi før dagen etter, på blogg lista. Den funksjonen, telleren i kontroll panelet, den har jeg ikke klart å få tilbake til bloggen etter at den ble borte.

Får besøk i helga.

Det blir spennende med besøk i helga. Tiril kommer til meg og skal være over helga. Vi kommer til å ta oss noen gåturer, både til Granli Varden og jeg tenker at vi prøver oss på noen kjente stier på Speismark/Bæreia. Været ser også ut til å bli litt usikkert, altså regn og vind. Det blir en fin anledning til å teste ut klær før Kautokeino turen. Med fine turer på dagen og rolige kvelder hjemme tenker jeg at detta blir ei veldig fin helg.

Lag en fin dag🐕 

2 kommentarer
    1. Så trivelig å få Tiril på besøk 😃! Kos dere masse i lag.

      Lille bil raslet pent gjennom morgenens EU-kontroll uten anmerkning, så dagen her ble umiddelbart stemplet som bra 👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg