Jeg er til salgs!

“De vil kjøpe deg for et år til”

For et par år sida, sånn cirka, la oss kalle det 2 somre sida…eller var det 3 somre sida? Nei det måtte være 2 somre sida! Da var jeg så utrolig heldig å få være med i en reklamefilm. Ja tru det eller ei 😉

Historien bak det hele er slik: 
Jeg synes det er moro med slikt, filming og det som er rundt det å lage film osv. Teater har jeg jo også vært borti så vidt det er. Men denne gangen var det altså en reklamefilm det ble søkt aktør til. Så jeg søkte nå på den rollen, en syngende motorsyklist. Spilte inn en liten trall og sendte det inn. Så ringte tlf, jeg måtte til Oslo på en ordentlig audition, den gikk greit. Så tenkte jeg at detta var jo moro å få være med på, la det hele på is og tenkte ikke mer på denna rollen, skulle vel jeg aldri jeg få.

Så ringer mobilen igjen! Jeg fikk rollen!

Så da var det bare å gjøre seg klar til dagen det skulle gjøres opptak. Jeg sto opp grytidlig, innspilling var i Drøbak. Det er en god tur på sykkelen før oppmøte på morran. Men jeg fant nå frem. Det ble møte med mange folk, prøving av mc klær jeg skulle ha på meg, masse instruksjoner. Så var det klart og vi begynte å kjøre. Mang en gang kjørte jeg denne strekningen frem og tilbake, noen ganger med kamerabilen bak meg og andre ganger foran meg.

Det var en morsom erfaring å gjøre seg, å få lov til å være en hovedperson i en reklamefilm. Nå ringte tlf her for ei uke sida, de ville kjøpe rettigheten til reklamefilmen for ett år til. Jeg sa jo at det var helt greit, jeg er til salgs 😉

Så her er mine 16 sekunder som profesjonell skuespiller i reklamefilm for Gjensidige forsikring. Lag en fin helg. I morra er det ut på Bowling 😉

 

6 kommentarer
    1. Herremin, du er da utrolig flink til å se muligheter der andre ville skygga banen (fort!!!) 😂.

      MC-folka har i allefall dukka opp på veiene her i dag – med skikkelig iskald vind betviles dog at de var særlig klamme…. 🤣😉.

      Ha en fin helg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg