“Renna-bowling”.

Ikke hver gang.

Det er ikke hver gang jeg er så nøye på poengene, som forrige gangen jeg var med på bowling, da var poeng veldig viktig. I går skjønte jeg, allerede ved første kast at poeng, nei de poeng det bryr vi oss ikke noe om i kveld. Det var liksom litt som om kula hadde en dragning mot grøftekanten, altså renna, det ble liksom litt sånn “renna-bowling” i går.

Det var nå fryktelig moro da.

Ingen tur.

Det ble ingen tur til Varden idag, det har liksom ikke vært rom for det idag. Men det skal vi snu på til uka, jeg har et mål om å gå til toppen hver eneste dag hele uka. Jeg hadde et slikt mål for ei tid tilbake også, da gikk jeg opp 7 dager i strekk.

Lag en fortsatt fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg