Gjør som Milla.

En gløtt.

En liten gløtt
et lite hint
og du står støtt

Noe imot du går
en retning en kurs 

du veit hvor du står

Gjør som Milla. 

I går ble det en ny runde, en i det siste, lite gått runde ettersom jeg har flytta på meg, for et år sida. Men denna runden jeg tok sammen med Milla, Tiril og brorsan i går var en mye gått runde tidligere. Granli Varden har blitt min nye tur runde. Men det var nå fint å tråkke gamle stier igjen også.

Det ble en todelt runde. Vi gikk opp på den ene sida dalen og ned igjen på den andre. Der vi gikk opp var det “full vinter” og når vi gikk ned igjen var det som å gå rett inn i våren. Lufta ble stillere innimellom buskene, sola stakk til mellom stammene og vi kjente lukta av skogen stige mot oss, nesten varm. Det var veldig godt å kjenne tørre stier og lyng under skosålene igjen.

Sola fant Milla i en gløtt mellom busker og kvister, må’n tru hva de to tenker.

Lag en fin dag. 

 

2 kommentarer
    1. Milla forteller beskjedent: «Endelig kom spot-lighten jeg fortjener, råtass jakthund som jeg er! Stråler litt sånn jeg også, ass 🌞».

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg