It hurts like hell!

Nei da!

Her er det ingen mên av 3.dose fra i går. Jeg kjenner egentlig bare det som jeg kjente første gangen jeg tok vaksine, akkurat som om noen har gitt meg en liten knyttneve i skuldra, akkurat det skal vi klare å leve med 😉

Det ser ut til at været skal bli forholdsvis bra i dag, ihvertfall ikke noe nedbør. Det er jo bra for idag blir det tur til Granli Varden med noen som aldri har vært oppå der før, så det blir trivelig. Men først en tur på jobb, det blåser ennå litt hører jeg.

Begge henda på rattet og la gen fin dag 😉 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg