Hva kjøper man inn til en måneskinns tur?

Sokker og kjeks!

Ja hva kjøper man inn til en måneskinns tur? Kan det være innafor med ullsokker og kjeks? Tja, jeg er ikke sikker på om det var helt midt i blinken, jo kanskje, men det er bare det at jeg glemte kjeksen og sokkene holdt jeg for meg sjøl, Odd-Erik hadde sine egne sokker 😉

Det ble en trivelig skravle runde til Granli Varden idag. Sjølsagt med hodelampe på, sjøl om det var måneskinn ute var det ganske mørkt gjennom skogen opp til toppen.

Det var helt klart på himmelen idag. Sjøl med bare mobilen klarte jeg å fange dette bilde av stjernene. iPhone 12 pro max med natt-modus er ikke så dumt.

Slik ser det ut uten natt-modus.

Men vi kom oss nå opp, sjøl med litt glatt underlag, fikk finni frem kaffen, litt spekepølse og sjokolade. Det var fin utsikt over til Kongsvinger idag, bortsett fra litt vind, sur vind, var det helt toppers å sitte på toppen der og se utover til byen.

Takk for turen og praten. Detta var virkelig trivelig og må gjentas.

Det kommer mer gåtur, på lørdag er det endelig mulighet for å gå Nyfjelltrampen. det gleder jeg meg til. Da er det bare å få med seg ei god matpakke og kaffe og labbe ut på en fin tur. Du skal se at det ikke er helt umulig at det kommer noe fra den turen her.

Nå skal det dusjes, litt kveldsmat skal inn og så skal hue på puta. Det er fredag i morra og helga skal straks ringes inn. Lag en fortsatt fin kveld.

 

4 kommentarer
        1. Hi-hi. Sorry, noen ganger burde jeg kanskje klappe igjen brødsaksa for dårlig humor 😂. Den hopper bare ut før jeg vet ordet av det… Definitivt på tide å krølle beinhaugen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg