Nå har jeg satt mitt siste skudd.

Om innholdet gir bivirkninger?

Ja det får vi se de neste timene, jeg har ihvertfall vært og satt mitt siste skudd, i samme arm, samme dose og samme innhold.

Du veit det at slike ting blander man ikke, kanskje, jeg veit ikke, men om det er som når du er på en fest og blander litt for mye forskjellige drinker, drikkevarer, da skjærer det seg!

Så med det siste hyggelige laget godt i minnet valgte jeg å ta samme dose og samme innhold på dette skuddet som på de to forrige. Det ble rett og slett en Pfizer nr3. Så langt er den eneste bivirkningen jeg kjenner at jeg er “høl-grøving”! Det vil da altså si skrudd sulten, men det har kanskje ikke noe med sprøyta å gjøre? Vel vel, nå er det på tide med litt mat.

Lag en fin kveld og finn frem stearinlys, det blåser ute 😉 

 

10 kommentarer

Siste innlegg