Ikke så kult idag.

Veit du hva, ikke så kult i dag.

I går spiste jeg seint middag, jeg tok ett glass vin, jeg tok også ett par flak med potetgull etter maten. Men det kan være at det ble for mye bevegelse på piercingen med alt detta, for nå da jeg står opp til en ny dag, da er det veldig sårt i tunga.

Det må ha vært den sein middag som gjorde det, tunga fikk ikke ro før leggetid, det kan da umuuulig være det glasset med vin 😜 Det har roet seg igjen nå, det var akkurat i det jeg sto opp at det var litt sårt. Det går nok bra skal du se…kjørrrr 👌 Det er snart helg og ny tur i fjellheimen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg