Det er jo litt støllete?

Finnes det noe fornuft bak detta?

Ja gjør det egentlig det, finnes det noe som helst ett lite snev av fornuft bak detta? 

Det kan nok for mange, de fleste, måtte leites veldig lenge og veldig djupt for å finne noe som helst snev av fornuft bak det å gjøre detta jeg helt spontant fant på ei natt jeg ikke fikk sove lenger enn til klokka 03:00.

Helt ute i natta fant jeg på at jeg skulle stikke høl i tunga, ja pierce tunga! Ikke spør hvordan jeg kom på det, men det var det første som dukka opp i huet mitt da jeg den natta ikke fikk sove lenger enn til kl03:00.

Okey, det var nå en frisk tanke som dukket opp. 

Men sånn blei det altså til, tanken var der, valget var tatt og nå er det gjennomført.

Litt galskap må en få lov til å “unne” seg i en ellers så “trang” hverdag. Vi lever etter klokker, regler og beskrivelser…men veit du hva? Akkurat detta trengte jeg ikke spørre noen om, detta var mitt valg, min avgjørelse og ingen kan gjøre noe med det.

Noen ting i livet har vi full bestemmelsesrett over…kan det ligge ett lite snev av fornuft i valget der? 

Lag en fin dag 😘

4 kommentarer
    1. Visst er det vel støllete (og ja, jeg måtte slå opp det ordet) 😆. Da blei det 🤪da!

      Når jeg leste innlegget, kom jeg i tanker om en av yndlingsbøkene mine. Den heter «Kunsten å leve», skrevet av Jan Vincents Johannessen. Han var kompis med Jakob Weidemann (kunstner’n, du veit). En morgen på Ringsveen, snudde Jakob seg til Jan og sa: «Jeg er glad for at vi er to tullinger. For fra fornuften kommer det ikke noe som er levedyktig.»

      Skulle noen spørre hvorfor? smil pent og svar «Derfor»! Men jeg synes du kunne spandert en Gene Simmons positur på bildet asså 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg