Helt stølle, spontan og og impulsiv.

Hvorfor gjør jeg detta, det hører jo ingen stand hjemme!

Det kommer ett innfall klokka o3.00 om natta, det er helt utafor all fornuft, helt utafor alt jeg noen gang kunne tenke meg å gjøre, men nå skal jeg gjøre det. Ingen har bedt om det, det er ingen Yes Man utfordring, det er bare ett dumt støllete innfall som kom klokka 03.00 på natta, som jeg bestemte meg for å gjennomføre.

Men slik er det, hvorfor ikke? Hvorfor ikke bare prøve og se hva det er, hvordan det blir, hvordan det kan føles?

Det er torsdag idag og jeg har fått tid til å tenke meg om, tid til å angre meg, men nei. Detta skal gjennomføres, koste hva det koste vil! Så får vi se da om angeren kommer i etterkant. Men nå lar vi det ligge der enn så lenge. I morra får vi se hva detta nattlige støllete greiene handler om.

Lag en fin dag, det er snart helg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg