Nå går det så mye bedre.

Det hjelper å ikke prate.

En ettermiddag uten for mye prating, ingen å prate med, det var den medisin tunga trengte. Nå kjenner jeg ingen sviing i tunga, ikke noe ubehag i munnen. Middagen er spist og ei lita økt er unnagjort.

Så med god samvittighet og ro i kroppen har jeg nå inntatt sofaen med ett glass vin, en snus og tv. Er godt inne i sesong 6 i serien 24. Seinvakt i morra, målet er å holde seg våken litt lenger, sove litt lenger i morra og være klar til en ny dag.

Men det er noe jeg ikke har fortalt rundt piercingen ennå, det er litt flaut, men det har sin forklaring, tror jeg. Jeg skal fortelle om det når jeg er klar 🫣

Men nå skal resten av kvelden nytes. Lag en fin kveld.

2 kommentarer
    1. Kos deg masse med kvelden din!

      Litt tid tar det vel før tunga heles helt. Litt ubehag er kanskje prisen for sånne sprell ?

      Jeg skal ikke mene så veldig, da. Kroppen min ville ikke godta hull i ørene engang 😂.

      1. Det sto på arket jeg fikk at det ville ta ca 7 dager føre hevelsen gikk ned. Det er nok prisen jeg må betale for å gjøre ett slik sprell ja 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg