GoPro HERO 8 Black i Timewarp mode.

Nå har vi virkelig våknet.

Sola skinner høyt på en nesten skyfri himmel. Mange timer i 2.etg – hjemmekontor. Du veit at Goldwingen står og venter, du må bare ut etter at du er ferdig, sånn er det.

Jeg har to programmer jeg kjører med. LocaToWeb, det er et sporingsprogram som tillater andre å følge deg på turen LIVE på kartet. Et annet program, ReLive, også sporingsprogram, viser ruta du har kjørt. Du kan også få laget en video av turen, legge inn bilder fra steder du stopper. Du kan se hvordan disse ser ut i videoen.

Disse to i tillegg til Gps kjører jeg med nå, i tillegg kommer også streaming av musikk på Spotify. Det blir fire programmer som skal gå mens jeg er ute og kjører. Til nå har mobilen klart å lade seg med alle disse gående i bakgrunn. Jeg er spent på om vi får lading på mobilen når vi får Spotify på også. Grunnen til at jeg ikke har fått i gang Spotify er at jeg trenger en kobling til aux på Goldwingen. NOTE 10+ har ikke 3.5 jack utgang, så jeg trenger bluetooth overgang.

Ny YouTube video.

Det ble en test på turen idag. En runde på 100km rundt om Sand i Nord Odal ble filmet med GoPro HERO8 Black i Timewarp mode.

En kjøretur på ca 1 time 30 min vises på ca 5 min. Her går det unna.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg