Fredagsbollen.

Hvor ble det av denna uka?

Her sitter jeg med en litt rar følelse, hvor ble det av denne uka, den er altså så helt borte! Det har gått så fort så jeg sitter egentlig her med litt smått panikk over å ikke fått tenkt over hva helga skal inneholde. Jeg bruker jo uka til å tenke litt over hva helga skal inneholde slik at den ikke skal gå for fort, og uten at den har noe form for innhold, ikke blir helt tom så jeg glemmer at det har vært helg.

Denne uka har da gått i en slik fart at jeg nesten ikke husker hva jeg har gjort når jeg har vært hjemme. 

Men når jeg tenker meg om så veit jeg jo det at jeg har hatt besøk hjemme, det har vært flere fine samtaler, med flere folk, kaffen smaker ekstra godt til slike samtaler, til og med pepperkaker fra Jula smaker ekstra godt under slike samtaler. Og samtalene har jeg satt pris på, de har hatt innhold og vært gode.

Helga’s planer.

Jo denne helga blir så absolutt ikke tom. I morra bærer det ut på tur. Det er  Nyfjelltrampen som skal gjennomføres, det gleder jeg meg veldig til. Så kommer det en søndag, da er det årsmøte i klubben vår. All In Mc Granli har vært redusert og til dels nedstengt for aktivitet i denne Covid perioden som alle andre. Nå skal vi endelig få samle alle og hatt et årsmøte og høre hvordan det står til med alle.

Men nå står det en varm bil ute og venter på meg, ukas siste dag skal ta’s før helga’s planer kan startes. Lag en fin dag. 

3 kommentarer
    1. Det som er godt når uka flyr så fort at man ikke helt vet hva den gikk til er bloggen, der står det meste hehe. Gode samtaler er godt og alt nytes bedre i selskap med andre 🤗

      Ønsker deg en fin tur og en god fredag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg