Fordeler og ulemper, men det er bare å tråkke i vei.

Får ikke gått gæli 😉

Nei det får ikke gått gæli detta. 

Jeg er ferdig tidlig på jobb idag, nei jeg har ikke hatt noen kortere dag, jeg begynte tidlig. Så da har jeg liksom hele ettermiddagen for meg sjøl. Det er mange ganger jeg tenker at “nå skal jeg bare gjøre så denne ettermiddagen blir så lang som mulig”, det har jeg til gode å få til. Det går i ett renn, det er ihvertfall ikke rompa på sofaen på flere timer etter at jeg har kommet hjem.

Fordelen med spinning sykkel er at du kan klemme igjen øya, nyte musikken og være sikker på at du aldri kjører av veien. Ulempen er at tråkket er det samme hele tida, aldri en oppoverbakke, aldri en nedoverbakke. Ja du kan endre motstand, men det blir ikke som å sykle på veien. 

I dag så jeg litt rundt meg, tenkte et par tanker og havnet i kjelleren på sykkelen. Der satt jeg og tråkket i litt over en time før jeg ga meg, fant på noe annet før det endelig var dusjen sin tur. Nå hadde det gått to timer, pluss den tida som det tok å fyre opp og komme seg inn etter jobb. Så nå sitter jeg her med en kopp kaffe og baileys og roer ned littegrann.

Mat må en jo ha.

Lett restemat fra i går. 

Det var betasuppe på menyen her i går, så da ble det reste-suppe på menyen idag, det var jo egentlig helt greit. Det er ikke alltid jeg har lyst til å lage meg noe mat, eller har lyst på mat, rester i dag var greit. Betasuppe med rømme, tja hvorfor ikke. Til suppa har jeg knekkebrød med gulost på, epler som en dessert.

Nå skal det nytes et par kaffekopper med Baileys, men ikke mer enn det. I morra er det på med støvla og ut på Nyfjelltrampen. Denna turen har jeg sett frem til og vil stille ladet og klar til turen i morra kl09.

Lag døkk en fin fredag kveld. 

7 kommentarer
    1. Du er jammen flink til å være i aktivitet! Muuuligens litt forbedringspotensiale i kosten 😉.

      Suppe blei det her og, fiskesuppe – siden sei var på tilbud. Resten var pose & litt ekstra grønnsaker 😊.

      Kveldsgodbit ble snobrød på pinne, stekt på bål, og med litt rester av pinnebog og Stranda-skinke 😋. Så fornøyd med å krabbe opp i sofaen resten av kvelden 😂. Ikke lang tur en gang, og aleine – men veldig fint ❤️.

      Håper du får bra vær, og en flott tur i morra !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg