Dette var siste gangen.

Categories Blogg

Neste gang slår jeg min egen.

Nå har torsdagen gått og jeg er en dag nærmere. 

I morra er det fredag, da er det bare helga igjen til jeg skal begynne å kjøre flytting. På mandag starter ett nytt kapittel for meg, da flytter jeg inn i mitt eget hus. Det gleder jeg meg til.

Her står alt på hue. I morra blir det verre, da skal alt fra kjelleren bæres opp slik at det blir lettere å få alt ut av huset når vi starter flyttinga. Også håper jeg blir bra vær til mandag. Det hadde vært veldig fint å slippe å leie skap-henger, vi setter en lit til at det blir sol.

Men idag, idag var det siste gressklippinga jeg gjorde her. Neste gang jeg klipper så er det min egen plen😊

Varaldskogen – Fjørsjøen.

Her kommer en video til fra Fjørsjøen turen vi hadde. Denne er laget av Roffen. Han har mange fine turer på sin kanal. Polaris atv og egen laget camper. Han camper både sommer og vinter.

Ta en titt.

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette var siste gangen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *