Finner ikke ord.

Nå tas gode råd i mot med takk.

Bilen min, ja den er fortsatt ikke frisk. Hentet den på verksted i går, ei dyse var ødelagt. Blid og fornøyd kjørte jeg den tilbake til jobb. Satte meg med et smil om munn i bilen da jeg skulle hjem.

Turen skulle bli 500 meter så lyser og blinker det i bilen som i et jagerfly som er i ferd med å styrte…så var det bare å svinge inn på verkstedet og sette igjen bilen igjen. Nå er det bra synes jeg!

Så på morran her, før jobb var behovet stort for å dra noen «voksen» låter før jobb.

Ønsker alle en fin dag, men om jeg trur på det sjøl…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg