Så var det over for denna gang.

Innholdet.

Så var det over for denna gangen. Helga kom seint og innholdet langt i fra det jeg hadde drømt om, og den gikk enda fortere. Ladinga som skulle være optimal denna helga gikk jo rett i vasken, ei lading jeg så sårt hadde trengt. Nå starter ei ny uke uten å ha fått ladet noe som helst. Helga har vært bare en dag, ja jeg sov ingenting forrige natta, to dager ble til en, så søndagen kom veldig fort.

I morra håper jeg å få svar på hva som er feil med bilen min. Det behøver jo ikke være så mye som er feil, slike moderne biler trenger alle sine følere og givere for at de skal gå. Håpet er at det bare er en liten føler som har tatt kvelden slik at motoren ikke får de signalene den trenger for å gå.

Så blir det ei uke til å vente på ei ny helg. Det skjer noe til helga også, men det kan vi se litt på når det nærmer seg fredag.

Lag en fin søndags kveld 👍

Bildet er av et lite Torp på runden jeg bruker å gå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg