Fikk jeg besøk i senga i natt?

Mare -gift eller ugift, senga mi kan du holde deg unna!

Det har liksom hengi litt med meg i hele dag detta her nattegreiene mine fra i natt. Flere gode råd har kommet.

Hva kan fremheve slike opplevelser, er det noe jeg gjør for å tiltrekke meg slikt? Jeg skal ihvertfall prøve å tømme hode litt føre jeg går og legger meg idag. Det ble litt på tampen i går, mye tanker og opplevelser, detta må legges på hylla før jeg legger meg.

Mare på besøk ja, hva er en Mare da? Jo det skal visstnok være en gjenganger fra ei ugift dame. Ho sniker seg inn og legger seg over deg, huttetu sier jeg, slike vil jeg da ikke ha besøk av i senga…

Så lå jeg der da, søvnløs!

Når jeg da hadde hatt slike nattlige besøk, ja da er det jo ikke bare bare å snu seg rundt og lukke igjen øya. Nei da ble det litt mobil tid. Og mens jeg lå der kom jeg til å tenke på at det var veldig lenge sida jeg hadde vært innom Platekompaniet. Så jeg svingte meg en tur innom der og bestilte RAMBO 5 Last Blood.

Nå får jeg tru at jeg får sove i natt, det er både slitsomt og dyrt om jeg får flere slike netter, trøtt om dagen og med en mail som påminner om at du har sovet dårlig og vært på nattshopping!

Det brenner godt i peisen her nå. Lag en fin kveld. I morra, om det snør så blir det en tur på Granli Varden igjen, tenkte en tur dit i dag også, det gikk ikke.

Snakkes 😉

 

7 kommentarer
    1. Du er nok inne på det sjøl – å få tømt hodet litt bedre før natta. Her har du mine helt ufarlige og godt utprøvde triks, forøvrig godt forankret i vitenskap og psykologi: skriv dagbok. Kort eller langt, samma det, bare få krota ned det som tar mest plass i hodet. Ro ned tankekjøret med musikk, den MÅ være instrumental. F.eks Mons Leidvin Takle/NY dag, Egil Fylling/Breath. Fins på YouTube.

        1. Ja ikke skal jeg forelese om hva blått skjermlys gjør med søvn 🙊. Drøm fint i natt, og måtte ny dag starte akkurat i passe tid 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg