Måtte prøve jakka.

God på vind, men allikevel luftig.

Måtte jo prøve jakka jeg kjøpte i går. Og da du skal prøve jakka du kjøpte for å løpe med, ja da må du løpe en tur! Du setter jo ikke på deg jakka og går en tur ut for å se om den holder det den sier.

Jakka holdt mål med vind sperre og lufting, jeg er nesten der jeg var før jeg ga meg i høst. Det må nok noen runder til føre jeg er helt tilbake, men 26,3 minutter opp til toppen idag mot 25 minutter oktober i fjor er ikke så langt bak.

Starten på dagen.

Den var mye roligere enn hva vanlig er, det var bare så vidt jeg kom meg ut av senga, fikk drikki et par kopper kaffe før jeg skulle møte brorsan til Sverige tur. Jeg var så i modus at jeg fant frem morgenkåpa og surra rundt i stua med den…når skjedde det sist?

Tradisjoner.

En spesial på Harry tur, det er tradisjoner som må holdes vedlike. Det har jo blitt McDonald og diverse kebab og andre gatekjøkken i Charlottenberg som nok har fått mye av trafikken Sybillan hadde før, og de har grei mat så jeg skjønner at de får besøk. Men når du har vokst opp like på grensa, da må du bare holde spesial tradisjonen ved like.

Ny film på vei.

Forrige helgs fugleprøve er under redigering. Det har kommet andre oppgaver i veien for å starte med den før nå, men nå den godt i gang. Vi får her se Milla få 2.ak og 3.ak på denne helga. En meget god avslutning på sesongen med to premieringer.

En fortsatt fin kveld til alle.

3 kommentarer
    1. Høres ut som at formen har holdt seg veldig bra i vinter, det var ikke lenge bak nei. Så deilig å bo ved grensa egentlig, svippe til Sverige når som helst du. Sibylla ja, spiste alltid tykk pølse med mos der når vi var der. JUM!

      Ha en fin søndag🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg