I skyggen av en standhaftig jogger står…

Formen er på vei.

Nå er vel sesongen straks i gang her, sjøl om den fikk seg en liten knekk i dag. Ja ikke kroppen altså, men mc sesongen. Jeg gjordet nå klart Harley’n i går, hjulene ble montert tilbake, med fett og reine bolter. En liten tur ble det også, alt virka jo så veldig fint og jeg så litt med et smil på at jeg skulle gjøre noen fine mil på Harley’n i Påsken…sååå dumper det ned et lass med snø i kveld.

Om det ble liggende veit jeg ikke, tør ikke se etter, men jeg lar den bekymringen ligge til i morra. I kveld feirer jeg med litt kaffe og Baileys, om det ligger slaps på veien i morra så er det helt greit.

Nye dekk er ihvertfall montert og sykkelen er klar. Et lite oljeskift er det eneste som mangler, olje og filter står på kontoret 😉

Jakt prøve filmen er klar.

For et par helger sida gikk vi sesongens siste jakt prøve. Det var Rolv Sevendals minneløp i Femund. Her gikk det veldig bra, 2.ak på lørdag og 3.ak på søndag. Filmen er klar, men fy så lang tid det tar å laste opp på detta nettet jeg har her. ICENET mobilt, ikke bra!

Med 3 timer opplasting for å få ut en snutt på 16 minutter blir det fort seint før den er klar.

Ordtak på Granli.

Når bjørka feller Ham’en, da er det vår. 

I skyggen av en standhaftig jogger spretter blåveisen opp fra frossen jord. Det dufter av jord og gress når sola står som høyest, det er sikre vårtegn. Jeg drømmer om en lang og varm sommer, vi trenger alle det nå.

Lag en fin kveld. 

8 kommentarer
    1. Så godt å få i gang harley’n igjen, det har vært etterlengtet. Den snøen forsvinner fort, det satser vi på🙏

      Jaaaa vi trenger en lang varm sommer, det er det IKKE tvil om. Nyt dagen KEB☀

      1. Har fått gjort to turer, småturer. Siste turen nå med helt nye dekk, det er som å få en ny sykkel det 😉 I dag er det grått og kjett ute så her går klesvasken, det blir film og sofa denne dagen. Men det er greit, trenger litt sofa tid egentlig. Nyt dagen du også 🙂

    2. Tuer med blåveis er vårens vakreste syn! Du er nok ikke aleine om å ønske en lang og varm sommer – 😊.

      Men asså, SNØ 😱🤬! Kjenner at jeg nok bare skal rulle inn furteleppa over kjølig gråvær med regn…. (Det var bare så deilig å pusle ute på hageflekken i sola).

      1. Det ble lappeteppet her i går, med fyr i peisen og kaffe med godt innhold av Baileys. I dag er det også grått og trist, så nå går klesvasken. Blir nok en film på tv’n her nå.

        1. Kaffe og Baileys er jo sjelden feil 😉. Det burde jeg ha rasket med siden venninna og jeg dro på Harry-tur forleden…

          Håper du har kost deg med film, og ha en Glad Påske 🐣😊.

            1. 🤣 Jo, det kan fort bli pittelitt i overkant, men jeg tar helt for gitt at en som er så glad i å være på veien, han veit når han skal holde måten og når det er fritt frem for å være slumsen 😉.

              Takk, så mye – påska skal nok bli bra uansett. Stolpejakten er i gang – nye steder å finne 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg