Lite fornøyd, er det mulig!

Så bom som det er går an, all mulighet til overraskelse blir jo borte.

Haster meg inn på butikken i går, en kjapp tur inn på Clas Ohlsson for å ta med meg et par ting, det ene er innpakningspapir.

OK jeg tar med en rull med sølvpapir, ser det ihvertfall ut som! Jeg durer hjem, hiver alt på bordet, visper sammen ei pannekake røre, spiser og hiver meg i bilen for å gjøre neste sving på agendaen.

Jeg sjekker aldri rullen med papir. 

Så kommer jeg hjem og skal pakke inn denne gaven jeg har kjøpt. Jeg drar i rullen, jeg drar i rullen, jeg drar i rullen…WTF hele “papiret” er jo gjennomsiktig! Jaha nå begynner det å bli knapt om tid, jeg må få tak i papir i dag, ordentlig papir, ellers så ryker hele greia, det er absolutt siste mulighet for å få gjort den ene tingen jeg skal ordne til Jul!

Første Jula på egenhånd, det skaper en del utfordringer i alle retninger.

Lag en fin dag. Håper dere er sånn nogen lunde i mål, for nå er tida knapp.

3 kommentarer
    1. 😆 det blei dagens gode latteranfall. Tusen takk til deg for imaginær film av fjeset på han som drar, og drar – og drar 😂.

      Du får spare cellofanrullen til neste år, så skal jeg spandere oppskrift på Rocky Road-godis du kan gi bort 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg