Jeg har de beste intensjoner.

Men så er det ikke alltid man klarer å gjennomføre.

Når du ser etter hvor du ligger på blogglista, og ser deg sjøl på veggen med profil bildet – Magisk! 

Det er seinvakt, jeg jobber til kl1715, det mørkner allerede kl15:00, solnedgang er jo 15:05. Ved godt mot og en positiv innstilling går jeg ut døra i dag tidlig med en plan om å gå en tur til Granli Varden og spise middag der oppe, jeg har jo pannekaker igjen fra i går, det blir en del når man har lagd fra en familie pose til en person.

Jeg sliter nok litt med uthviltheten når ettermiddagen kommer, men jeg kommer meg gjennom og setter meg i bilen. Nå skal jeg ut og gå turen i flott snøvær, ja for det kom skjønner du, snøværet. Vel i bilen får jeg en Snap, med Snap’n kommer en forespørsel, den må jeg bare ordne. Detta sammen med et par runder i butikker jeg ikke hadde for plan å reise innom, det tar litt mye tid, det blir middag i stua og fyr i peisen.

Det hadde jo blitt en knallfin tur over skogen idag. Men nå er klokka 20:40 og dagen siger litt innover meg. Jeg tror rett og slett jeg skal gjøre noe jeg ikke har gjort så mye av i det siste, høre på kroppen når han sier at han vil ha en litt roligere ettermiddag, eller kveld, det er kveld.

Aska er tatt peisen, pakka er pakket inn og jeg trur jeg faktisk sier at detta får bli en dag idag. I morra kommer en sykkel i hus, spinning sykkel. Nå skal det trampes inne gjennom vinteren. Det får vi se fra i morra.

Lag en fin kveld og takk for at du stikker innom her noen sekunder og ser på -Dagen idag- 

 

Denna lua og jeg skulle jo på tur idag, men slik ble det ikke. 

2 kommentarer
    1. Grattis med liste-plasseringa 👍. Kroppen vet nok hva som trengs – men du kan jo gjøre som meg ; kose deg med tanken på at klokka 16.59 i dag kom vintersolverv 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg