Ja takk til litt negativt før Jul.

Negativ førstegangs tester.

Du veit, på en test, en prøve eller hva det måtte være av ting du prøver deg på, ja så vil du jo gjerne gjøre så godt du kan.

Man vil jo at at resultatene skal være så positive og gode som mulig. Jeg prøver ihvertfall å liksom gjøre så godt jeg kan, ikke alltid jeg kommer like godt i mål, men forsøket var da gjort i beste ånd.

Denne gangen håpet jeg på noe helt annet. Ja jeg fulgte nå anvisningen og gjorde så godt jeg kunne nå også, resultatet ble godkjent og svaret var negativt.

Så på min debut og godkjente forsøk fikk jeg negativt svar…men det er vel det vi vil ha på Covid test, ikke sant 😉

Håper dere også har litt negativitet i livet deres nå rett føre Jul, i form av Covid test altså 😉

 

Lag en fin dag. Etterpå skal jeg hente en spinning sykkel som jeg skal få bruke gjennom vinteren, det blir svett vil tru. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg