Veit du hva, detta gidder jeg ikke mer!!!

Skjønner ikke hvorfor jeg driver med detta!

Nei veit du hva! Detta gidder jeg ikke mer, jeg gir meg helt og holdent! Nå er det rett og slett bare å se seg sjøl i speilen og gi F… 

Jeg drar på meg skoa, ICEBUG piggsko, REVOLUTION RACE bukse og jakke, hodelampa sitter på og jeg labber i vei. Det er bekmørkt og jeg tusler aleine ut i skogen for å skrive meg inn i boka. Granli Varden her kommer jeg.

Det går fint over jordet, litt inn skogen, og første delen av stien. Det er ganske flatt det skjønner du. Så kommer stien med litt mer røtter, steiner og et kupert underlag. Nå får jeg helt dilla, har gått bra før, men i dag får jeg dilla! Det er som sagt bekmørkt, men hodelampa er bra og lyser akkurat så mye som jeg trenger at den skal gjøre, det er justering på’n.

Men det er bare det at når du kommer til motbakkene så blir du veldig varm, når du da er helt avhengig av briller, åhhh…det er da jeg får dilla! Det dugger igjen fullstendig! Ikke så dramatisk på dagtid, men når du går på kvelden i lyset fra ei hodelampe, da blir turen noe helt annet.

Jeg tar av meg brillene, ser litt bedre, men du veit det at når du har +4,5 på langsynet og +5,75 i det progressive, da ser du ikke godt for å si det sånn. Så om jeg går med dugg på brillene eller uten briller, i detta lyset, da ser ikke jeg godt.

Men har jeg begynt så skal jeg fullføre.

Da jeg en gang har dratt meg ut så er det ikke noe alternativ å snu. Neida, her var det satt et mål og målet er nådd. Det ble en tur i svarte natta, som kommer tidlig om kvelden nå, eller har sola snudd nå, ja, trur det, men uansett så merkes ikke det ennå på dissa turene.

Her kan du se hva nattmodus på iPhone 12 pro max gjør. Et bildet med og et uten.

Jeg har ikke tenkt å slutte med å gå til Granli Varden, men det må enten bli på dagtid eller at noen er med på turen, så det bli ren tur, ikke småspringetur. Så detta får bli en helge aktivitet, til det atter lysner igjen.

Lag en fin kveld. 

 

8 kommentarer
    1. Må huske at du testa negativt i morres, da -sitter i sånt veit du 😉.
      Skjønt enig i at briller kan være en prøvelse på denne tida – men der er minusen på min side, så i mørket ? Dårlig deal…

      Kos deg resten av kvelden, da 😃.

        1. Sant, det ! Landet på en negativ jeg og. Covid-test, altså.
          Kvelden er bare god, sein middag på gang på ene sida av benken – og godterifabrikk på den andre 😊.

            1. God avslutning på dagen, det. The Witcher ruller på skjermen, så får jeg nå se om det er verdt tida.

      1. Takk for det 🙂 Jeg sklir og tar attersteg flere ganger på turen, det er skikkelig ubehagelig å ikke se stien ordentlig når man går. Detta får nok bli en dagaktivitet om jeg skal gjøre detta aleine 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg