Energy. Idag må det forberedes til tur.

Kickstarter.

Idag måtte det en liten Energy kickstarter til for å komme i gang her på morran. Natta har vært helt fabelaktig, våkner rett før alarmen skal gå klokka 05:30, men kjenner meg litt tung i kroppen, kan det være pizza litt for seint i går tru?

Mulig det, men jeg hadde 4 bokser med Mønster Energy i kjøleskapet, en til å starte denne dagen, 3 til bilturen i morra. I morra bærer det nordover igjen, til et snø eldorado. Skia skal preppes i kveld, jeg har kjøpt preppe sett til Felleskia, nå skal de renses og fellene skal impregneres. GoPro kameraene og powerbank skal lades, kanskje det blir en film fra skitur med Tiril og Milla etter helga, sikkert med innehold av et fall eller to 😉

Lag en fin torsdag, idag er det mye som skal forberedes når jeg kommer hjem. 

Her er film fra første skituren min etter mange år. Tiril i bånd og sekk på ryggen, det måtte jo bare gå gæli 😉

4 kommentarer
    1. Håper jammen det er bedre føre hos dere enn her: stålis med 6-7 cm ny puddersnø over. Var en av disse utrolig vakre vinterdagene i går, full sol og knallblå himmel. Da måtte venninna og jeg på tur! Stabeistet vil at vilje vinner over kropp og velger for bratt løype 🙄. Vond nedtur, kan du si. Piggsko seila til alle kanter – Bambi i fri dressur 😆 – og jeg kom ut av tellinga på fall.

      Haltepinken med blåslåtte knær og stuss parkerer i reclineren i dag 😉.

      Ha en nydelig helg i Trysil !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg