Vet du hva, idag blir det ikke noen ting!

Tar rett og slett en hviledag.

Det var 14’C grader i huset da jeg sto opp i dag, det var 13’C i huset da jeg kom hjem fra jobb kl17:50. Nå har jeg putta full peisen i ved og tar rett og slett en fridag, en hviledag, det 8 dager sida sist! Da skulle det vel være greit å legge inn en restitusjons dag?

Jeg tar en uansett, det får bare stå til. I morra er det en ny dag, slutter tidlig kl14:45 så da skulle det være rom for både å få fyrt opp i huset og lagt inn en aktivitet.

Nå, ja nå er det kaffe og et par sjokoladetrøfler med havsalt, middag er spist. Bare jeg får opp en livlig temperatur i stua skal jeg hive meg i dusjen og så sette meg ved pc og redigere noen filer. Måtte kvelden få bli lang, god og varm.

8 kommentarer
          1. Jeg har en panelovn i stua og en på kjøkkenet, men jeg trur det blir for lite effektivt. Skulle hatt noe som sirkulerer og blåser lufta litt rundt i rommet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg