I morra blir det 48 på 800.

Runder 48 på 800 meter.

I morra da denna kroppen runder sitt 48. år så gjør den det på litt over 800 meters høyde. 

Bagen er pakka, kameraene er ladet, jeg, jeg trur jeg har sovi såpass i natt at det skal gå fint å slenge seg i bilen etter jobb og ta en 3 timers biltur. Og skulle øya henge litt så har jeg både Mønster Energy drikk, nok til at jeg må pisse mer enn ei gravid dame på oppløpet. I tillegg til det har jeg ei ganske så frisk spilleliste på Spotify som heter mine Metall Favoritter, kombinert med et ganske så godt stereo anlegg i bilen, med surround lyd, ja da skulle det være mulig å ta seg opp.

Så i morra, ja da runder denna skrotten 48 år, med årets første fjell skitur, med hunder i bånd, så får vi tru at det året starter smertefritt og uten for mange blåmerker og vondt’er. He he…ja du kan le, det går nok bra 😉

Uka har vært bra den.

Når du går og venter på noe du skal så bruker tida å bli lang, men uka har gått ganske fort den. Jeg har også…bank i bordet…fått holde meg frisk uten smitte av det ene eller det andre. Så jeg er klar for tur i helga, og jeg gleder meg til den.

Slik ser det ut hos meg akkurat nå. Kaffe og frokost ved siden av pc mens jeg skriver detta lille innlegget. Jeg skal prøve å holde sida her litt mer oppdatert enn jeg har gjort de siste dagene, så se gjerne innom for noen stemningsbilder fra turen.

Men først skal vi ta oss gjennom denna fredagen så lag en fin en 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg