Dumt av meg.

Skulle tatt signalene.

Trosset signalene, da blir det ikke mer løping denne helga.


Mulig at det skjedde noe i kneet i forrige dagen, det var vondt da jeg sto opp på morran.

Da jeg var nesten oppe knakk det sammen, men jeg gjorde nok en feil vurdering igjen, jeg var så godt i gang og følte tida var god, det ble å overse signalene og trå på helt opp til toppen. Tida jeg skulle slå var 25 min.

Idag ble det ikke noen ny tid, det ble en 25 minutters tur til toppen denne gangen også. Nei da, det ble å snu og gå ned igjen samme veien jeg kom opp. På veien ned ble kneet så vondt at “lyset” holdt på å gå at jeg måtte sette meg ned i stien og ta meg en liten 5 minutter.

Jeg kjenner at detta var direkte…ja…jævlig irriterende! 

Det kan vel hende at ulent terreng har gjort sitt til at jeg har fått en strekk. Jeg har trampet over mange ganger og er redd for anklene. Så når jeg kjenner at jeg tramper litt skjevt på underlaget prøver jeg å kompensere for det, det kan være her jeg har fått en strekk på kneet.

Hmmm lurer på om bowling på lørdag er så lurt? Det finner jeg ut på søndag 🙂

Det er fredag folkens…Lag en fin en 😉 

 

2 kommentarer
    1. Skaff deg Tigerbalsam, og riktig god bedring ! Kanskje bedre med en kropp som styrkes og trives i bevegelse, fremfor minutt&sekundjakt ? Bare en tanke 😊. Helga blir nok bra, lell.

      1. Det bør tenkes på ja, heller se at man klarer å være aktiv istedet for å jage så hardt at man blir sittende. Vi får se hvordan det går 👍🏻 Lag en fin lørdag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg