Hadde bare et eneste mål idag, klarte jeg det?

Nå var det på tide!

Jeg hadde et eneste mål idag. Nå var det på tide å klemme til litt mer enn forrige gang.

Flere ganger nå så har tida på 7,8 km turen til Granli Varden liggi på 53-55 minutter. Nå var det på tide å klemme ned den tida litt til. Målet var å få tida litt under 53 minutter som var beste tid.

Idag slo jeg beste tida mi med 4 minutter. Idag ble runden gjort på 49 minutter. Det er ny personlig rekord. Det murrer i beina, kjennes godt. Nå er det bare å sette neste mål. Skal vi si 45 minutter 💪🏻

Det er nesten så moro at jeg vurderer å sette trening i system og ikke bare ta dissa rundene når jeg føler jeg har tid og overskudd. Ja ja nå får vi ha fokus på neste punkt i dag. Harley’n skal ut på tur 👍🏻

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg