Dårlig krok den som krøkes for tidlig.

For tidlig kan ikke kroken krøkes om den god krok skal bli.

Det er nå vel helt motsatt av hva detta utrykket egentlig betyr. Men jeg trur jammen det at om du krøker en krok for tidlig, før den er blitt husvarm og klar, ja da blir det ingen god krok.

Sånn som idag da, jeg er litt usikker på hvor god en «krok» jeg blir utover dagen idag, jeg ble nemlig veldig tid krøket idag. Sånn ca litt før kl04 i natt 😬 Da var det visstnok på tide å krøke meg ut av senga.

Jo da. Det var nå ikke så ille, mulig jeg ennå var i sjokk, ikke helt våken eller i et vakuum. Men jeg fikk nå beina ned på gulvet, fillene på kroppen og kaffe i koppen. Det gikk jo så bra at jeg tok ned en klesvask, vaske en klesvask, hang opp den, tok meg en dusj og begynte å redigere en ny film. Helt utrolig hva man får tid til når de små morgentimer utbyttes. Oppvaskmaskin var jo også klar, hei som det går unna i de små morgen timer.

Så får vi se hvor våken denna kroken er når ettermiddagen kommer, javisst ja, det er Mc kjøring idag 🥴 Vi ses da…trur je 🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg