Burde brettes ut med store bokstaver.

Burde vært bretta ut med de største bokstaver og bilder!

Jeg er som mange har sett, skjønt, og flere kommentert, en person som er ganske offentlig av meg, deler mye og prater mye, prater veldig mye. Det er nå bare slik jeg er som person. Det er ikke alltid det kanskje er like bra, og ikke alle har vært så nøye med å henge med på bilder og film osv når jeg hiver kameraer og tekster rundt meg. Og det skal alle få lov til å bestemme sjøl, vi har noe lovverk på slikt veit jeg.

Men legg nå det til side. 

Ikke alt kan deles sjøl om det burde vært løfta fram og vist for hele verden, i positivt fortegn! Sjøl om finga vil taste noe helt annet må jeg ta styringa her og holde igjen, det er litt vanskelig, men slik må det bli, denne gangen. Det jeg skal få delt er turen jeg gikk, bare jeg får den gjennom redigeringskverna.

Kulde fra Sibir.

Vi får heller pense over på noe annet, som Sibir kulda. Nå er det helt sikkert langt fra Sibir til oss, og det skal vi vel være glad for, ellers så hadde det vel vært ennå kaldere enn detta. -19,4’C rekker i lange baner for meg.

Lunt i stua.

Det blei seint på meg i går. Det var ikke lett å bare skru av hue etter Juleaften, mange tanker, mange elementer og da, ja , ting jeg ikke kan dele, så på sofaen ble jeg sittende foran tv’n til nesten kl02 i natt. Det skulle jo ligge an til å sove lenge idag det? Nei da, oppe rett etter kl0600. Hue blomstrer i full blomst med det samme jeg våkner, jeg kjenner litt på at det må være kaldt ute, også selvfølgelig må jeg på do!

Jeg ser ut i stua og tenker at det ville vært lurt å slå fyr i peisen. Så her sitter jeg foran pc og drikker kaffe. Hadde tenkt å gå en tur i skogen idag, men da skal temperaturen bli noen grader mildere. Eller…jeg gikk jo ut i -15’C i går, meeen -19,4’C er faktisk en del kaldere. Om det blir noe ut får vi se, morran er fortsatt ung og mørket ligger tungt over jord enn så lenge.

Skal vi tru Garmin.

Skal vi tru Garmin klokka så har det ikke vært mye lading i natt. Body Battery har økt med 1% sida jeg la meg…? Det får’n si, det hjalp ikke mye å sove, de 4 timene jeg sov 😉

Men det er greit det, jeg har da fri hele dagen, tar en liten strekk på sofaen om det trengs.

Nå begynner det å brenne godt i peisen, første koppen med kaffe er innabords, tv’n står på i bakgrunnen, og jeg har fått litt mer retningspeiling på opp og ned.

 

God morgen.

Jeg trur jeg bare sier, nå i første omgang, GOD MORGEN og tømmer i en kopp kaffe til i Nidarosdomen koppen og setter meg litt i sofaen for tv’n og bare “er” litt nå tidlig på morraskvisten.

7 kommentarer
    1. God morgen, og god jul i stua 😊 Fytti katta, så kaldt det er hos deg! Bra at du har fyr i peisen. Stell pent med deg selv! 😊

    2. Ja det er litt vanskelig for oss bloggere og ikke kunne skrive absolutt det man ønsker til tider. Jeg har MYE innabords jeg virkelig ville ropt høyt om, men som jeg ikke kan. Det er frustrerende innimellom.

      Gleder meg til å se filmen din 🤗🤗

      1. Så sant. Men noen ganger må vi holde igjen, ihvertfall når det innehar andre folk også. Men denne gangen kunne jeg godt tenkt meg å dele, for den det gjelder burde løftes fram opp og høyt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg