Stusser litt over kvaliteten på denna.

Dagen etter dagen, sånn litt utpå eftan.

Det er da du sitter litt tung i kroppen fordi du har to dager etter hverandre med for mye og for kraftig mat. Jeg har klart meg fra å spise for mye, får vondt i magen av det, men det har blitt tettere mellom måltidene og tyngre mat enn hva jeg er vant til, det gjør noe med kroppen. Så er det Jul bare ei uke i året da, da skal man kose seg litt ekstra.

Akkurat nå har jeg gjort ferdig juleaften filmen, gåturen med frokost og bål. Jeg er litt usikker på om jeg får Davinci Resolve til å fungere slik det skal, kanskje jeg har for dårlig pc eller gjør noe feil med innstillingene. Eller kanskje det er GoPro kameraene som ikke liker minusgrader, jeg synes bildene blir litt vel mye kornete. Men det kan du se sjøl og har du noen tips så tar jeg gjerne imot. Jeg er i høyeste grad en amatør og sjøllært i detta video greiene.

Bytter program.

Om jeg ikke kommer med noen god løsning på detta så går jeg tilbake til Movavi Editor, et pragram jeg har brukt et par år. Det er ikke så avansert, men det gjør jobben. Men som sagt, mulig det er kameraene som ikke liker kulde.

Men uansett dårlig eller god bildekvalitet, her kan du bli med en tur på Granli Varden en Juleaften 2021 og spise frokost.

Fortsatt God Jul og god kveld denne 1.Juledag.

 

8 kommentarer
    1. 👍😃.

      Jeg har Raynauds i hendene, og må bruke varmehansker eller varmevotter med batterier når det er så kaldt. Kanskje noe å snuse på ?

      1. Det skal jeg jammen gjøre 🙂 Den episoden på den turen der var veldig ubehagelig. Hele hånda ble helt nummen, bare på den lille stunda det tok å skrive seg inn i boka. Skikkelig ekkel opplevelse, helt lammet 🙁

        1. Alltid skikkelig guffent når kroppen finner på fanteri som en ikke har opplevd før 😔. Og du – sånne varmehansker kan sikkert være gode på de første mc-turene til våren også😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg