Blir du hva du spiser? Slækkis!

Men ikke slik du tenker.

Nei ikke slik du umiddelbart tenker nå. Du tenker sikkert på vekta di, på hvordan kroppsformen ser ut og om buksa du ikke har hatt på deg på ei stund ennå passer.

Nei det er ikke det jeg tenker på når jeg sier at du blir hva du spiser. Du kan også spise for lite og kjenne på at kroppen mister litt gnisten, energien blir borte, du føler deg litt slapp og sliten…noen ganger litt små svimmel. Da har du blitt det du spiser…slakkis uten futt!

Det må til litt mer kraftigere kost. 

Idag skal jeg ned i kjelleren og rydde, sope gulv og kjøre vekk overskudd som ikke lenger trenges, høres ikke det finere ut å kalle det overskudd enn rot/søppel… 😀

For å få litt mer å gå på utover dagen ble det to skiver brød med speilegg med Jarlsberg ost under, tomat, mårpølse, salat og ei stripe med majones over det hele. Alt ble skylt ned med et stort glass eplejuice. Det kjennes med en gang at dette var en frokost som gir litt mer enn to havre knekkebrød.

Da er det vel bare å sette i gang dagens agenda.

Lag en fin dag. 

2 kommentarer
    1. Søppel inn søppel ut sier noen. Mye sant i det. Man har ofte lett for å lage seg noe enkelt å spise når man lager mat bare til seg selv merker jeg. Så når jeg er på butikken så må jeg tenke at det liksom er fler som spiser og kjøpe god middag til bare meg. Frokosten blir gjerne enkel uansett. Ha en flott arbeidshelg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg