Vi fikk oss ei rolig natt.

Roen senket seg utover kvelden.

Vi falt til ro, begge vi to, Tiril og jeg, da kvelden kom og vi hadde fått i oss litt mat og godis. 

Det var varmt i går da vi gikk til Varden, det kjente vi begge to. Jeg hadde ikke blitt blautere om jeg hadde hoppet i elva, Tiril pustet og drakk mye vann. Men så var det ikke mye bråk med noen av oss i går kveld heller da, ganske behagelige å ha i hus begge to 😂

Nå er det en ny dag. Jeg skal først få klippe plen her, så skal vi gjøre oss en ny runde i skogen. Jeg trur ikke vi går til Varden en gang til, men finner en annen sti å gå. Men ut skal vi, det er ihvertfall helt sikkert.

En fin dag til alle 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg