På vei til en Røvers hule.

Der ingen tør ligge i hengekøye

Nei det er helt sant, jeg har foreslått det, men ingen vil være med.

Nå har jeg vært bortom Arons hule en rekke ganger i sommer, i hvertfall 2-3 ganger og jeg har foreslått at vi kan gå dit og ligge i hengekøye der, det er veldig fint ved vannet der, fin skråning med god utsikt…over der Aron ble senket ned av de som felte han. (Om jeg husker riktig).

Men det er nå ingen som vil være med å overnatte der, hadde jo vært spennende det, se om vi fikk besøk i løpet av natta 😂

Det var nå ikke det vi hadde som mål i dag. Nei idag var målet å få Tiril og Lita ut på en fin kveldstur. Så jeg ringte Lita og spurte om ho ville være med til Arons hule, det ville ho. Ho hadde nå aldri vært der og pappa hadde ikke vært sida vi var smågutter, så da tok vi turen til Arons hule. Vi kjørte til Speismark. Fra parkeringa der er ikke turen så lang eller bratt, lett gått og fin tur.

Nå har Tiril fått i seg mat, jeg skal spise en pizza og så skal vi gjenta kvelden vi hadde i går. Det blir “mys” på sofaen og tv, og godis så klart. Jeg trur jammen vi har hatt en fin dag idag begge to. Det er bare å ønske en god kveld til alle.

Milla gjøre det bra på prøven i Geilo.

Vi må bare Gratulerer Milla med prøven idag. Fjellet har bydd på utfordringer, det er veldig varmt og lite drag i lufta. Men allikevel har Mille klart å gå til en 3AK idag. Dette skal Milla og brorsan være godt fornøyd med, det er mange som reiser derfra uten noen premiering.

Gratulerer 😀👍

7 kommentarer
    1. Gratulerer, alltid kjekt med flotte prestasjoner av en ekvipasje. Skjønner ikke at ingen vil være med å overnatte i spennende omgivelser som ei hule. Trenger man hengekøye, kan du ikke bare ligge i hula for å få skikkelig “spenning”. Jeg har også ei røverhule i nærmiljøet. Tjuvenborgen, der 12 røvere skal ha hatt tilholdssted.

      1. Takk 🙂

        Jeg foreslå også å overnatte inne i hula, men jeg trur det kan vente til at alle edderkoppene har tatt vinterdvalen 😜

        Spennende med 12 røvere hos deg da, den skulle jeg gjerne sett 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg