Da er “Tussa” hjemme igjen.

Jammen ble det ei fin helg med Tiril.

Den gikk fort, denna helga, men jammen har vi hatt det fint også da. 

Ja vi har kost oss vi to, Tiril og onkel. Vi har gått turer på dagen og kost oss på ettermiddag/kveld. Det ble en fin tur på 6km idag også. Men det kjennes godt på oss begge at det er varmt i lufta for å gå slik. Det er vel kanskje spesielt på Tiril som ligger i sæla’n og drar hele veien, er ei tøff gammel dame det gitt 💪

Men ikke nok med turer på beina, det ble mer. 

Ja det ble jammen meg en tur til Charlottenberg i går, med pappa og en tur på Harley’n idag. Jeg kan da ikke annet si enn at helga har vært aktiv på flere plan, det er slik det skal være. Nå er søndags kvelden her, jeg har fått dusja meg og skal nå ta litt tid foran tv’n før jeg legger meg på lading til ei ny uke på jobb.

God søndag til alle og ei god ny uke på jobb. 

 

Takk for turen idag til Tove, Arild og Irene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg