Damebesøk på alle fire.

Vi skal kose oss gjennom helga.

På dagen skal vi gå oss en tur, på kvelden skal vi ta det rolig og hvile. 

Etter jobb i dag var jeg innom og henta Tiril. Vi får vel si at det er a “gamle-mor” detta. Milla og brorsan er på fjellet og går jakt prøve, og mens de er der og gjør sitt beste skal Tiril og jeg kose oss her med gåturer i nærmiljøet. Tiril er liksom blitt såpass voksen nå at ho har tredd litt inn i pensjonistenes rekker.

Nå har vi starta helga med en tur til Granli Varden, vi har spist middag og tar nå resten av kvelden med ro. Tiril har finni seg en plass på teppet ved spisestue bordet, jeg setter meg godt til rette i sofaen.

Vi lar kvelden nå komme som den vil. Takk for idag.

Rettelse, Tiril fant seg en god plass i sofaen ved siden av meg. 

 

4 kommentarer
    1. 😆 Selvfølgelig fant Tiril plass i sofa’n! Alle firbeinte pelsklinger veit å ta seg til rette, vel vitende om enkelte tobeinte faller for det hver gang 😍.

      Så ja, da kan vel jeg gjerne tusle for å kveile beinhaugen. Katta har natta – så får nå se hvor mye plass JEG får tildelt 😂.

      1. Ho fant plassen i sofaen, og var klar i senga føre jeg hadde lagt meg. Men ho syntes nok det ble for varmt i løpet av natta, på morran var ho borte.

        Katta er vel ikke så stor, men om ho tar plass på puta, ja da kan det bli trangt lell 🙈

        1. Bare huskattstor – men mistenkelig strategisk… Dronninga strekker seg nemlig ut, omtrent på midten – og såklart på tvers ….😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg