Vanskelig å slutte.

Detta begynner å gå i hue på meg! 

Skal, skal ikke? 

Her starter dagen tidlig igjen, som vanlig det, når det er helga ikke sant? Første gløtten på klokka var 04’ett eller annet. Men tenk så god tid jeg har hatt på morran, hele morran for meg sjøl, speilegg og kaffe, lang frokost. Jeg begynte å se noe på YouTube, en som ga noe tips på hvordan man skulle stille inn GoPro kamera for å få beste film. Det blei da så mye innstillinger og hit og dit at jeg avlutta hele tipset. Jeg kjente meg ikke igjen i det han hadde som utfordringer, han var en skikkelig proff så det var ikke det at han ikke hadde masse kunnskap, men jeg følte vel det at det ikke var relevant for hvordan jeg filmer. Så jeg fant noen andre tips, mer relevant for hva jeg prøver å lære meg.

Men skal, skal ikke…

Det er lørdag, det er en lang fin morra, jeg kan drikke kaffe, se på tv og bare være. Men det er noe som gnager, jeg klarer ikke helt å sitte stille slik en hel dag, ikke i dag heller, trur jeg. Forrige dagen her var jeg ute på runden min (6km/1t30min), kom hjem, runden var ikke nok så jeg satte med på spinning sykkelen og tok en runde (1t) på den også, men da var jeg sånn brukbart fornøyd. Jeg sitter her og holder litt igjen og sier til meg sjøl “ta det rolig idag”, men han lystrer ikke han her. Den siste kaffen i koppen forsvinner snart, da blir det en tur ut igjen. Snø og sludd er spådd, men jeg har utstyr til alt slags vær, her er det ingenting som stopper.

Lag en fin formiddag, gjør det som måtte gjøre deg til lags. Jeg må nok ut.

 

4 kommentarer
    1. Det er viktig å ta seg en hviledag også, passe på at man ikke plutselig kommer til en knekk. Men lytt til kroppen, gjør som du ønsker og kos deg med det. Det er jo aldri feil å gå en tur og jeg er virkelig imponert over ditt tempo, det er ikke mye sløving på deg 🤗

      Ha en fin lørdag og kanskje hvis du er “heldig” blir det en rolig kveld foran tv’n senere på deg

      1. Tempo er greit her det 😉 Så jeg henger på så godt jeg kan så lenge det varer, så får jeg nok sikkert nok tid til å hvile når den dagen kommer 🙂 I kveld blir det trivelig, jeg er bedt bort på lystig lag, det kan jo hende det kommer en ny TIKTOK video…du husker sikkert den forrige, da vi kom skliende ned gelenderet i trappa 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg