Litt vindfullt på toppen idag.

Revolution Race holder vinden ute. 

Det var jo spådd og slik ble det også. En del vind og litt snø i lufta skulle det bli.

Turen opp idag gikk veldig rolig og fint, klarte å holde meg i et rolig tempo idag faktisk, ikke verst det. Vanligvis er jeg søkk blaut når jeg ankommer kassa. Jeg sto der og skreiv navnet mitt i boka, lukket luka og tok et par steg tilbake for å ta, ja du veit den obligatoriske Snappen og Facebook oppdateringa på at jeg har vært på kassa. I det jeg står der kommer det en flokk med småfugler, det må ha vært 50 pluss i den flokken og jeg fikk litt Alfred Hitchcock panikk og så for meg scenene fra filmen Fuglene! Men dem var nå lite intr i meg, mer av det som lå på bakken, det så ut til at det var noe spiselig der. Pjuhhh….

Lyd til besvær.

Lyd er jo like viktig som bildet når man lager film til YouTube, eller hva annet du driver med. I et par år har jeg sagt at jeg skulle hatt mikrofon i hjelmen for å få en tydeligere tale når jeg er ute og kjører mc. Det er vanskelig å høre hva man sier når man bruker mikrofon fra kamera, det står jo på utsida hjelmen og fanger all vindstøyen, og oppi der skal du prøve å prate og fortelle om turen, går ikke det veit du 😉 Jeg har prøvd noen ganger, men det blir så uekte tale når du må konsentrere deg mer om å prate tydelig og høyt enn om det faktiske innholdet i det du skal formidle. Nå håper jeg det skal bli en endring på det. Gleder meg veldig til å prøve detta når en ny sesong skal starte.

Lag en fin kveld. Her er det snart avreise til et lystig lag 🙂

6 kommentarer
    1. Ha en strålende kveld, med hæla i taket og tenna i tapeten ! Kunne man aller vennligst foreslå nennsom omgang med trappegelendere 🤪?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg