Strike đŸ€©

Alle skal ned.

Det er ihvertfall mÄlet, alle kjeglene skal ned. Det gikk ikke sÄ veldig bra forrige gang jeg var pÄ Bowling, men idag
gÄr det sikkert ikke noe bedre enn det gjorde forrige gangen.

NĂ„r det heter lĂžnningspils, kombinert med bowling, det blir vel mer strike out tenker jeg đŸ€·â€â™‚ïž Jeg trur mĂ„let fĂ„r bli Ă„ kaste kule den rette veien, for det er nemlig ikke den stĂžrste selvfĂžlgen at kula gĂ„r den rette veien.

HmmmđŸ„Ž

Men nÄ er bilen min tilbake. Det var et reimhjul som hadde tatt kvelden. Det gjorde at reima gikk feil pÄ reimhjulet, da ryker den. Men nÄ er reimhjulet og reima bytte sÄ da hÄper jeg det gÄr ei stund til.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg